Jest 2011 rok. Zakładamy Grupę ATERIMA, która łączy marki ATERIMA, ATERIMA HR i ATERIMA MED dostarczające specjalistyczne usługi w zakresie rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Otwieramy pierwsze biuro w Krakowie, w którym zatrudniamy kilkanaście pełnych inicjatywy, młodych ludzi. Kilka lat później nasza firma liczy ponad 170 pracowników administracyjnych i tysiące pracujących u naszych klientów w kraju i za granicą, a jej oddziały dostępne są w całej Polsce. A wszędzie tam, gdzie jesteśmy – pracujemy z głową! Szukamy ludzi, którzy są: • są dojrzali i mają poukładane w głowie • w pracy chcą nie tylko zarabiać • biorą odpowiedzialność – po prostu • chcą na różne sposoby pomagać innym • są gotowi na pracę, w której bywa trudno i mało co wiadomo na pewno Jak przebiega proces rekrutacji? Pierwszym etapem jest analiza nadesłanych CV, później wstępna rozmowa telefoniczna. Jeśli przebiegnie pomyślnie, spodziewaj się zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną w siedzibie Grupy ATERIMA bądź zdalnie. Spokojna głowa, odległość nie ma dla nas znaczenia – jesteśmy otwarci na tele i wideokonferencje. Standardowo proces rekrutacji trwa około 3 tygodni, a często nawet krócej. W zależności od roli, na jaką aplikujesz, możesz zostać poproszony u wypełnienie testów, zaprezentowanie próbki pracy bądź rozmowę w języku obcym. Dlaczego warto u nas pracować? Pewnie myślisz, że przeczytasz tutaj o Karcie Multisport, prywatnej opiece medycznej, imprezach integracyjnych czy dobrej kawie. My to wszystko mamy, ale nie o to w naszej pracy chodzi. Serio. Mówi się, że dla ludzi najważniejsze są rodzina, praca i zdrowie. My zajmujemy się tym drugim. Co robimy w naszej pracy? • organizujemy ludziom 1/3 ich życia – znajdujemy im dobrą pracę • dbamy o bezpieczeństwo i komfort osób starszych i chorych – koordynujemy pracę ich opiekunów • rozwijamy to, co ważne i wartościowe – to co realizuje naszą misję A dla Ciebie – dlaczego praca jest ważna? Jeśli wyznajesz podobne wartości, chętnie powitamy Cię w Grupie ATERIMA.