Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

BPO/SSC,Finanse,Obsługa klienta16-02-2018recruitment.poland@wns.com
Lokalizacja
Gdynia
Branża
BPO/SSC, Obsługa klienta
Termin oferty
02-04-2018

Opis stanowiska

Zakres obowiazków: • Prowadzenie efektywnej komunikacji z klientami drogą mailową i telefoniczną • Zarządzanie zapytaniami i reklamacjami klientów • Identyfikowanie potrzeb klientów, dookreślanie informacji i proponowanie rozwiązań oraz alternatywnych działań • Doradzanie klientom w zakresie produktów i usług • Współpraca z innymi działami i zespołami w celu zapewnienia najlepszego i szybkiego wsparcia klientów • Dbanie o wysoki poziom obsługi i pozytywną relację z klientami • Polepszanie i uaktualnianie swojej wiedzy związanej z produktami oraz procesem, korzystając z dostępnych materiałów i szkoleń

Wymagane umiejętności

Idealni kandydaci: • Znają język niemiecki na poziomie min. B2 • Posługują się j. angielskim w stopniu komunikatywnym • Potrafią sprawnie komunikować się pisemnie i ustnie • Są elastyczne i ciekawe nowych doświadczeń • Proaktywnie szukają rozwiązań dla nowych lub trudnych sytuacji • Szybko się uczą przy zapewnionym wsparciu  Są odpowiedzialne i można na nich polegać • Potrafią pracować w dynamicznym otoczeniu, stawiać sobie priorytety i zarządzać swoim czasem • Świetnie czują się pracując w zespole  Sprawnie obsługują komputer

Wymagane wykształcenie

Średnie