Service Desk with German or Norwegian

Service Desk with German or Norwegian

Human Resources(Zasoby Ludzkie)19-02-2019marta.buka@cpljobs.pl
Lokalizacja
Warszawa
Branża
Human Resources(Zasoby Ludzkie), IT (administracja, oprogramowanie), Telekomunikacja
Termin oferty
30-05-2019

Opis stanowiska

  • Analizowanie i rozwiązywanie problemów z zakresu IT;
  • Kontakt z Klientem oraz z Zespołem IT w języku niemieckim lub norweskim
  • Wsparcie współpracowników firmy w zakresie programów i aplikacji
  • Rozwój infrastuktury IT

Wymagane umiejętności

  • Znajomość języka angielskiego oraz norweskiego lub niemieckiego na poziomie min. B2
  • Otwartość do pracy w zespole
  • Przynajmniej półroczne doświadczenie w pracy w customer service
  • Zainteresowanie tematyką IT

Wymagane wykształcenie

Benefity:

 

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Dodatkowa premia roczna
  • Przyjazna lokalizacja (to nie Mordor i nie obrzeża miasta)