Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
Do strategicznych działań zwiększających konwersję w kanale online poszukujemy
osoby odpowiedzialnej za zarządzanie, testowanie i wdrażanie usprawnień w procesie
rezerwacyjnym mających na celu wzrost sprzedaży biletów lotniczych i usług
dodatkowych. Jeśli doskonale rozumiesz, w jaki sposób budowany jest ruch na
stronie i ścieżki użytkownika oraz potrafisz określić czego potrzeba, aby stopniowo
poprawiać UX i CRO w zakresie generowania sprzedaży online, jesteś najlepszą
kandydatką lub kandydatem na nasze stanowisko!
Do Twoich obowiązków należeć będą:
• Wdrażanie usprawnień mających na celu optymalizacje współczynników konwersji,
• Optymalizacja głównych punktów styku na ścieżce użytkownika,
• Inicjowanie testów A/B oraz wdrażanie rekomendacji,
• Rekomendowanie zmian produktowych i funkcjonalnych, mających na celu maksymalizację sprzedaży,
• Bieżące monitorowanie KPI, analizowanie zachowań użytkowników oraz ich ścieżek zakupowych,
• Stały pomiar wydajności głównych CTA
• Współpraca z zespołem Web Analityki w celu realizacji testów A/B i interpretacji ich wyników,
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za edycję treści na stronie lot.com, wysyłkę newsletterów, media społecznościowe w celu optymalizacji konwersji.
Dodatkowo będziesz uczestniczyć w projektach związanych z:
• Planowaniem i realizacją kampanii mających na celu realizację planów sprzedażowych dla wybranych linii produktowych
• Wsparciem zespołu tworzenia treści w zakresie pisania i edytowania treści na lot.com.
Co zapewniamy
• Pracę dla jednego z największych e-commerce w Polsce,
• Możliwość wdrażania projektów na kilkunastu, a docelowo kilkudziesięciu rynkach zagranicznych,
• Cross-działową realizację projektów (we współpracy z różnymi zespołami w ramach firmy),
• Rozwój Twoich zdolności analitycznych podczas analizy i interpretacji danych sprzedażowych i trafficowych,
• Różnorodność zadań i możliwość zwiększania Twojej wiedzy i kompetencji w oparciu o nowoczesne narzędzia i nowe projekty.
Wymagania
student/absolwent
• 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu E-commerce, dzięki któremu wniesiesz do naszego zespołu wiedzę i świeże spojrzenie,
• Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, aby odpowiednio interpretować wyniki testów i sugerować rekomendacje ulepszeń,
• Kreatywność i pomysłowość do diagnozy możliwości optymalizacji strony lot.com i procesu rezerwacji biletów,
• Dzięki znajomości narzędzi: Adobe Analytics, Adobe Target, Heatmap, Hotjar, Power BI, Adobe Experience Manager łatwiej Ci będzie wdrożyć się w nasze środowisko technologiczne,
• Języki angielski to konieczność, ponieważ bilety sprzedajemy na 50 rynkach, a do tego współpracujemy z zagranicznymi dostawcami,
• Drugi język obcy na poziomie zaawansowanym będzie Twoim dodatkowym atutem.