XTB

Finanse, IT (administracja, oprogramowanie), Obsługa klienta

  • Providing effective and professional customer support in German
  • Assist with ad hoc queries, handling telephone, email and chat requests from German speaking clients
  • Solving problems related to the financial transactions and back office operations
  • Providing support for other departments
  • Maintaining high quality of customer service (ensuring clients always receive good feedback)

Co zapewniamy

Wymagania

Kierunki studiów: Ekonomia, Filologia, Finanse, Informatyka, Logistyka, Matematyczne, Metody ilościowe, Prawo, Rachunkowość
Dodatkowe wymagania odnośnie kierunków: brak
Wymagania odnośnie języków: angielski
Dodatkowe wymagania odnośnie języków: zależne od stanowiska
Wymagania odnośnie kompetencji: zależne od stanowiska
Lata studiów: zależne od stanowiska
Wymagane wykształcenie:

student/ graduate student

Wymagane umiejętności:
  • Fluent German (minimum C1 level) and very good English (B2 level)
  • High customer service orientation and communicative skills
  • Analytical skills
  • Proactive and positive attitude
  • Ability to perform well in a dynamic, fast paced and entrepreneurial environment
  • Experience in Customer Service will be a strong asset
AplikujZapisz ofertęPodobne oferty
ul. Prosta 67, Warszawa,
praca
pełen etat